  • Data: 2011-02-07 19:59:40
    Temat: Re: Getin Online w dół i Idea Bank w dół
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek z Wawy wrote:

    > 3M - 5,05, 6M - 5,20, tyle pamiętam :)

    To było przez internetową stronę, czy wewnątrz serwisu przez
    przelew ? (były dwie wartości, różniące się ok ok. 0.2%).

    witrak()
    PS. Dzwoniłem do banku i zwróciłem uwagę, że przy zmianie
    wysokości oprocentowania powinno się podawać od kiedy ona
    zobowiązuje, a także powinna być gdzieś dostępna stara tabela.
    Spotkałem się ze zrozumieniem i deklaracją zgłoszenia problemu
    jako pilnego. Obiecałem jutro sprawdzić i ewentualnie donieść
    Samcikowi :-)

    witrak()