  • Data: 2013-11-04 19:28:56
    Temat: Re: Getin Online - zszedł na psy
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 12:31:10 +0100, J.F napisał(a):

    > A teraz jest cos innego ?

    Jest nadal, ale kilka wersji do przodu.

    > Ja mowie o standardzie strony, nie dziurach w przegladarkach.

    Wymuszenie aktualizacji na przeglądarkowym ignorancie wyjdzie mu tylko na
    dobre.

    > Potrzebnych ?

    Jeśli masz stronę która zatrzymała się w roku 2000, to nie.

    > Potrzebnych ? Czy wystarczy trzymac sie powszech standardow.

    "Powszechne" to są standardy zaimplementowane w nowoczesnych
    przeglądarkach, a nie tych zabugowanych zabytkach.

    > Jasne, idzmy do przodu, niech strona gra, buczy, filmy pokazuje,
    > megabajty animacji laduje - bez tego sie przeciez zle przelew wysyla

    W 2000 roku też można było na stronie naładować apletów Javy i animowanych
    GIF-ów. Pretensje tu można mieć tylko do twórców, a nie dostępnych
    narzędzi. 13 lat temu też można było sobie z rozmachem strzelić w stopę.

    Nie protestujesz, że nie robi się już aplikacji zgodnych z Windows
    95/98/Me? Ba, nawet XP powoli znika z listy wspieranych systemów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl