  • Data: 2012-09-06 23:15:24
    Temat: Re: Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-30 15:00, Krystek pisze:

    > Tak. Ale akurat już miałem lokatę i dostęp do GetinOnline przydzielony
    > przez bank. Mogłem się logować. Tylko, że w przypadku kont trzeba
    > jeszcze czekać na wizytę kuriera z dokumentami i przygotować kopię skanu
    > dowodu osobistego, by ją przekazać kurierowi.

    Dzisiaj ze skrzynki wyjąłem kartę MasterCard Debit do konta w Getin
    Online. Dodam, że z nadrukowanymi na niej polskimi znakami w
    imieniu/nazwisku, co się nie zawsze zdarza w polskich bankach. No i z
    rana przyszedł SMS (a potem mail), że mam jeszcze tylko czekać na
    kuriera z dokumentami, które już zostały wysłane. Mam nadzieję, że
    będzie rychliwy i pojawi się szybko.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/