eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin+Virgin - brak smsaRe: Getin+Virgin - brak smsa
  • Data: 2020-04-29 10:30:30
    Temat: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 28.04.2020 o 14:13, Animka pisze:
    > W dniu 2020-04-28 o 09:54, Trybun pisze:
    >> W dniu 27.04.2020 o 21:54, Animka pisze:
    >>>
    >>>> W dniu 25.04.2020 o 15:54, r...@k...pl pisze:
    >>>>> Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od wczoraj
    >>>>> nie
    >>>>> przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
    >>>>> Sieć Virgin.
    >>>>>
    >>>>> Ma ktoś taki problem z tym bankiem?
    >>>
    >>> Może w swoim profilu internetowym  w banku nie podałeś, albo masz
    >>> wpisany zły numer telefonu.
    >>>>
    >>>>
    >>>> Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się do
    >>>> banku dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.
    >>>
    >>> Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie
    >>> działa,
    >>>
    >>
    >> Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać
    >> jakichś komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie wolne
    >> i z jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.
    >
    > Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem
    > na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    > Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to
    > bank na pewno działa.
    >

    Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się
    się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1