eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin+Virgin - brak smsaRe: Getin+Virgin - brak smsa
  • X-Received: by 2002:a54:4785:: with SMTP id o5mr981493oic.49.1588151876194; Wed, 29
    Apr 2020 02:17:56 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a54:4785:: with SMTP id o5mr981493oic.49.1588151876194; Wed, 29
    Apr 2020 02:17:56 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news-out.google.com!nntp.g
    oogle.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 29 Apr 2020 02:17:55 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5ea93b23$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5...@4...com>
    <5ea696d8$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <r87dao$kt4$1@news.icm.edu.pl>
    <5ea7e147$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <r896lr$kkv$1@news.icm.edu.pl>
    <5ea93b23$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Getin+Virgin - brak smsa
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Wed, 29 Apr 2020 09:17:56 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:650943
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 10:30:30 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > W dniu 28.04.2020 o 14:13, Animka pisze:
    > > W dniu 2020-04-28 o 09:54, Trybun pisze:
    > >> W dniu 27.04.2020 o 21:54, Animka pisze:
    > >>>
    > >>>> W dniu 25.04.2020 o 15:54, radekp pisze:
    > >>>>> Próbuję coś kupić przez net za pomocą karty Getinu -- i od wczoraj
    > >>>>> nie
    > >>>>> przychodzą mi sms-y do potwierdzenia.
    > >>>>> Sieć Virgin.
    > >>>>>
    > >>>>> Ma ktoś taki problem z tym bankiem?
    > >>>
    > >>> Może w swoim profilu internetowym  w banku nie podałeś, albo masz
    > >>> wpisany zły numer telefonu.
    > >>>>
    > >>>>
    > >>>> Tylko taki że przez kilka dni w zeszłym tygodniu nie mogłem się do
    > >>>> banku dodzwonić. Po prostu nikt nie podnosił słuchawki.
    > >>>
    > >>> Wchodziłeś na stronę banku? Może jest tam informacja, że bank nie
    > >>> działa,
    > >>>
    > >>
    > >> Nie, numer banku był dobry a na jego stronie próżno było szukać
    > >> jakichś komunikatów/ogłoszeń. Myślę  że po prostu zrobili sobie wolne
    > >> i z jakiegoś powodu zapomnieli powiadomić o tym klientów.
    > >
    > > Nie nr.banku tylko Twój numer telefonu. Czy zgadza się z tym numerem
    > > na którym chcesz odbierać sms-y z banku. Sprawdż na swoim profilu.
    > > Jeśli chodzi o przelewy i numery hasła do potwierdzenia przelewu to
    > > bank na pewno działa.
    > >
    >
    > Chcesz powiedzieć że gdy ja się chcę skontaktować z bankiem to liczy się
    > się numer telefonu spod którego ja do nich dzwonię?

    Raczej to, że jak odpowiadasz na odpowiedź do kogoś innego, to może być trudno się
    dogadać ;>

    A ja zapytam inaczej - po jaką cholerę męczyć się z getoutem?
    Jedyny powód to ich visa kredytowa, ew. visa debetowa dla ubogich. Ale i tak
    potencjalne zyski nie równoważą kłopotów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1