eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin & dwa dni modernizacjiRe: Getin & dwa dni modernizacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz W." <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin & dwa dni modernizacji
    Date: Sat, 6 Jun 2009 10:05:57 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <h0d8jb$4mc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h0c109$53m$2@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: agp42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1244276139 4812 83.16.171.42 (6 Jun 2009 08:15:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jun 2009 08:15:39 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h0c109$53m$2@news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090605-0, 2009-06-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489426
    [ ukryj nagłówki ]


    > Rozumiem, że co jakiś czas trzeba zmodernizować system, przeprowadzić
    > szeroko rozumiane przerwy konserwacyjne itp. ale czy to musi trwać aż dwa
    > dni?
    > Kilka dni temu (dwa - jeżeli mnie pamięć nie myli; nawet wątek na grupie
    > założyłem he he) systemu getinu "zgłupiał" w kilku kwestiach. Czy można
    > przypuszczać, że obecna przerwa, a raczej jej długość jest po części
    > związana z ww. sytuacją?


    czy była jakaś notka z informacja o wyłączeniu systemu na 2 dni ??
    osobiście przy logowaniu do panelu coś było ale nie przypominam sobie żeby
    informowali o 2 dniach

    coraz mniej zaczyna mi się podobać gb24 z uwagi na ostatnie wpadki i mało
    profesjonlane podejście
    napisałem 2 reklamacje z poziomu gb24 i czekam na odpowiedz od poniedziałku
    i środy tego tygodnia

    Pozdr
    Ł.W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1