  • Data: 2009-07-01 20:08:06
    Temat: Re: Getin i I-sesja elixir?
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Srodki dostepne zwiekszyly sie o odsetki, ale historii brak. Przelewy z
    > I-sesji elixir zobaczylem po 19:00. Przelew miedzy kontami wisi i nie
    > wykonuje sie. Na stronie informacja, ze moga wystepowac przerwy w dostepie
    > ze wzgledu na prace serwisowe. Prace serwisowe to sie robi w soboty i
    > niedziele, a mi to wyglada na 'padaczke'. Przerwa to przerwa, ale totalny
    > zanik ksiegowania i wykonywania operacji przez caly dzien to nie jest
    > przerwa w dostepie do uslug, tylko brak tych uslug.

    Bylem dzis w oddziale dowiedziec sie o co chodzi z tymi brakami historii i
    okazuje sie ze jest blad w systemie
    W oddziale historia jest widziana, natomiast przez gb24 juz nie, nawet teraz
    wieczorem gdy sie zalogowalem

    czkawka zaczyna sie powiekszac i wystepowac z wieksza czestotliwoscia od
    kilku tygodniu
    system podlapal zapasci co tlumaczy sie chwilowymi problemami w dostepie ale
    juz po pojawieniu sie problemów...

    jeszcze kilka takich zwalek i chyba zaczne zastanawiac sie nad konkurencja

    L.W.