eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin i chargebackRe: Getin i chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 04 May 2015 10:52:58 +0200
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin i chargeback
    References: <a...@g...com>
    <mhsgvi$mpf$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mhsgvi$mpf$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 31
    Message-ID: <5547336c$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
    X-Trace: 1430729580 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27526 91.197.153.32:59074
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612703
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-04-30 o 08:09, xbartx pisze:
    > W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
    >> Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
    >>
    >> Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie
    >> dostarczył usługi.
    >> Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.
    >>
    >
    > O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na daną
    > transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback
    > czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.
    >

    Cytat z "niebezpiecznik.pl":

    Zapamiętajcie, że każdą tansakcję na karcie płatniczej, z którą się nie
    zgadzacie ZAWSZE możecie reklamować. Najlepiej od razu w trybie tzw.
    VISA/Mastercard chargeback -- banki niechętnie informują klientów o tym
    sposobie reklamacji (czasami w ogóle o nim nie wspominają), ale jako
    posiadacze karty macie do niego prawo.

    Dlatego, niezależnie od tego co bank twierdzi na temat "szans na
    rozpatrzenie reklamacji", oprócz złożenia reklamacji transakcji w banku,
    domagajcie się dodatkowo przesłania formularza VISA/Mastercard
    chargeback. Zawsze. Redakcji Niebezpiecznika z pierwszej ręki znane są
    sprawy reklamacyjne w bankach, które ciągnęły się tygodniami, a po
    zażądaniu przez klienta formularza VISA chargeback, sprawa kończyła się
    po kilku dniach

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1