-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 04 May 2015 10:52:58 +0200
From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Getin i chargeback
References: <a...@g...com>
<mhsgvi$mpf$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mhsgvi$mpf$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 31
Message-ID: <5547336c$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
X-Trace: 1430729580 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27526 91.197.153.32:59074
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:612703
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-04-30 o 08:09, xbartx pisze:
> W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
>> Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
>>
>> Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie
>> dostarczył usługi.
>> Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.
>>
>
> O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na daną
> transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback
> czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.
>
Cytat z "niebezpiecznik.pl":
Zapamiętajcie, że każdą tansakcję na karcie płatniczej, z którą się nie
zgadzacie ZAWSZE możecie reklamować. Najlepiej od razu w trybie tzw.
VISA/Mastercard chargeback -- banki niechętnie informują klientów o tym
sposobie reklamacji (czasami w ogóle o nim nie wspominają), ale jako
posiadacze karty macie do niego prawo.
Dlatego, niezależnie od tego co bank twierdzi na temat "szans na
rozpatrzenie reklamacji", oprócz złożenia reklamacji transakcji w banku,
domagajcie się dodatkowo przesłania formularza VISA/Mastercard
chargeback. Zawsze. Redakcji Niebezpiecznika z pierwszej ręki znane są
sprawy reklamacyjne w bankach, które ciągnęły się tygodniami, a po
zażądaniu przez klienta formularza VISA chargeback, sprawa kończyła się
po kilku dniach
Pozdrawiam
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...