-
1. Data: 2015-04-28 20:17:16
Temat: Getin i chargeback
Od: em <e...@g...com>
Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie dostarczył
usługi.
Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.
-
2. Data: 2015-04-29 10:49:15
Temat: Re: Getin i chargeback
Od: radar <_sara_@_post_._pl_>
W dniu 2015-04-28 o 20:17, em pisze:
> Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
>
> Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie dostarczył
usługi.
> Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.
>
W większości banków nie wiedzą. Złóż pismo w oddziale (weź
potwierdzenie!) lub wyślij poleconym.
--
radar
-
3. Data: 2015-04-30 08:09:54
Temat: Re: Getin i chargeback
Od: xbartx <x...@b...net>
W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
> Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
>
> Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie dostarczył
usługi.
> Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.
>
O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na daną
transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback
czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
4. Data: 2015-05-04 10:52:58
Temat: Re: Getin i chargeback
Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
W dniu 2015-04-30 o 08:09, xbartx pisze:
> W dniu 28.04.2015 o 20:17, em pisze:
>> Czy ktoś ćwiczył może chargeback w Getinie?
>>
>> Mi odpowiedzieli, żebym sam kontaktował się ze sprzedawcą, który nie
>> dostarczył usługi.
>> Jakby nie rozumieli o co chodzi w chargebacku.
>>
>
> O ile mi wiadomo to musisz po prostu złożyć reklamację na daną
> transakcję a co bank z tym zrobi, czy to będzie uruchamiał chargeback
> czy nie, to już jego sprawa. Składaj reklamację i tyle.
>
Cytat z "niebezpiecznik.pl":
Zapamiętajcie, że każdą tansakcję na karcie płatniczej, z którą się nie
zgadzacie ZAWSZE możecie reklamować. Najlepiej od razu w trybie tzw.
VISA/Mastercard chargeback -- banki niechętnie informują klientów o tym
sposobie reklamacji (czasami w ogóle o nim nie wspominają), ale jako
posiadacze karty macie do niego prawo.
Dlatego, niezależnie od tego co bank twierdzi na temat "szans na
rozpatrzenie reklamacji", oprócz złożenia reklamacji transakcji w banku,
domagajcie się dodatkowo przesłania formularza VISA/Mastercard
chargeback. Zawsze. Redakcji Niebezpiecznika z pierwszej ręki znane są
sprawy reklamacyjne w bankach, które ciągnęły się tygodniami, a po
zażądaniu przez klienta formularza VISA chargeback, sprawa kończyła się
po kilku dniach
Pozdrawiam