  • Data: 2009-01-03 10:02:04
    Temat: Re: Getin - jakosc materialow
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gjlaj5$p98$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > to pewnie tysiące klientów, pakiet e-Getin jest zasadniczo bezpłatny, w
    > najgorszym razie od siódmego miesiąca po 4 zł miesięcznie za kartę
    > debetową, jeśli ktoś ją weźmie i jej nie zamknie. Dostęp internetowy
    > działa od pierwszego kopa, tzn. od chwili podpisania umowy.
    >
    > Mam też przed sobą pakiet "materiałów dodatkowych" do "prestiżowej" karty
    > wydawanej przez mBank, która kosztuje około 400 zł rocznie. Jakość
    > wykonania wyraźnie gorsza. I tak sobie myślę, co tu jest grane i kiedy
    > wreszcie ten mBank pójdzie tam gdzie jego miejsce, tzn. na śmietnik? :-)

    mBank jakiś pakiet daje? Mi nawet do mBiznes poskapili teczki firmowej, nikt
    nawet nie zadzwonil przed kurierem
    (chcialem powiedziec by bez tego nie przychodzil).
    (podobna zenada jest w przypadku multibanku)

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!