  • Data: 2009-01-05 19:48:14
    Temat: Re: Getin - jakosc materialow
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gjtmeu$502$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Wrzućta sobie w sprytszita wasze ilości przelwów, wpłat, koszt karty
    > itdp, przeanalizujta, wybierzta - i ew. przedstawcie.
    > Ktoś inny może mieć inne wagi.

    Hmmmm...

    U mnie za rok 2008: koszt około 400 krajowych przelewów Elixir 12 zł (dwa
    razy po 6 zł z OKO ING).

    Walutowych i Sorbnetów oraz operacji w zagranicznych bankach nie liczę, bo
    jak rozumiem nie o to chodzi i nie są to typowe usługi oraz zawsze powiązane
    są z tym, że są opłacalne. Podobnie nie liczę bonusów za wydanie albo
    używanie kart.

    Koszt utrzymania około 15 polskich kart kredytowych: 66 zł (54 zł Getin + 12
    zł Real).

    Odsetek na kartach nie liczę, bo te transakcje przyniosły i tak zyski
    nieporównanie wyższe niż te odsetki.

    Kto da mniej w proporcji do ilości przelewów i kart? :)

    marekz