-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "Lukasz W." <w...@i...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Date: Mon, 1 Jun 2009 22:05:35 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 28
Message-ID: <h01cei$j61$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <h000mv$rgi$4@news.interia.pl> <h002rf$3bm$1@inews.gazeta.pl>
<h0035n$ucp$1@news.interia.pl> <h00rlb$98t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h00qu4$r17$1@news.interia.pl> <h014db$t7d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h014uv$7vu$4@news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: agp42.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1243886866 19649 83.16.171.42 (1 Jun 2009
20:07:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jun 2009 20:07:46 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <h014uv$7vu$4@news.interia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
X-Antivirus: avast! (VPS 090531-0, 2009-05-31), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488955
[ ukryj nagłówki ]
>> zgłosiłem do getin banku poprzez www - zobaczymy jaka będzie oficjalna
>> odpowiedz...
>
> Cierpliwości życzę... ja na wszelakie pytanie itp. zgłaszanie z poziomu
> serwisu transakcyjnego, czy po przez e-mail zawsze czekałem na odpowiedź i
> to sporo. No chyba, że coś się zmieniło :)
> Daj znać co napiszą.
OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
tragicznym
aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z cudem
chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...
mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
około godz 21
pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
niepowodzeniem a było ich kilka
w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania na
konsultanta...
pozdr
Ł.W.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.06.09 20:45 Valdi.Pavlack
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...