eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin & niedopisane odsetki do kontaRe: Getin & niedopisane odsetki do konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Lukasz W." <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
    Date: Mon, 1 Jun 2009 22:05:35 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <h01cei$j61$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h000mv$rgi$4@news.interia.pl> <h002rf$3bm$1@inews.gazeta.pl>
    <h0035n$ucp$1@news.interia.pl> <h00rlb$98t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h00qu4$r17$1@news.interia.pl> <h014db$t7d$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h014uv$7vu$4@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: agp42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1243886866 19649 83.16.171.42 (1 Jun 2009
    20:07:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Jun 2009 20:07:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h014uv$7vu$4@news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090531-0, 2009-05-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:488955
    [ ukryj nagłówki ]


    >> zgłosiłem do getin banku poprzez www - zobaczymy jaka będzie oficjalna
    >> odpowiedz...
    >
    > Cierpliwości życzę... ja na wszelakie pytanie itp. zgłaszanie z poziomu
    > serwisu transakcyjnego, czy po przez e-mail zawsze czekałem na odpowiedź i
    > to sporo. No chyba, że coś się zmieniło :)
    > Daj znać co napiszą.

    OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
    tragicznym
    aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z cudem
    chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...
    mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
    około godz 21
    pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
    niepowodzeniem a było ich kilka

    w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
    każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania na
    konsultanta...

    pozdr

    Ł.W.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1