-
Data: 2009-06-01 20:45:40
Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Lukasz W." news:h01cei$j61$1@atlantis.news.neostrada.pl
> OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
> tragicznym
Trafiłeś w samo sedno.
Z moich obserwacji wynika, że w większości oddziałów jest podobnie - mam
tutaj merytoryczne podejście do problemu klienta, które najczęściej objawia
się przerażeniem w oczach i wymowną miną w stylu "ale o co chodzi?" :)
> aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z
cudem
> chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...
W przypadku ich infolinii problem jest jeszcze inny (dla mnie nawet jeden z
głównych). Mianowicie w stosunku do np. infolinii takiego mBanku w przypadku
Getinie za pośrednictwem telefonu nie załatwisz nic, albo niewiele (bardzo
niewiele). Czasami sam się zastanawiam po co im takie cudo jak i tak
większość rzeczy "robi się" w oddziale.
> mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
> około godz 21
Miałem podobnie.
> pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
> niepowodzeniem a było ich kilka
Mi natomiast się udawało :) Pocieszam się tym, że nie miałem dłużego
ciśnienia aby do nich dzwonić po kilkanaście razy dziennie. W czasie swojej
całej "kariery" w Getinie przekręcałem do nich może z trzy razy.
> w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
> każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania
na
> konsultanta...
Po raz kolejny się z tobą zgadzam. IMHO podejście OF do klienta i
kompetencja ludzi pracujących na infoliniach stoi na bardzo wysokim
poziomie. Nawet jak czegoś nie wiedzą to przeproszą i oddzwonią jak już
wiedzieć będą - max 30 minut i jest telefon :) Mi się podoba :)
Pociesza mnie fakt, że getin i Noble (które jak by nie patrzeć wystawia
sobie dobrą wizytówkę po przez pracowników OF obsługujących jego depozyty
zakładane przez net) mają się połączyć a to niesie iskierkę nadzieji (a może
i coś więcej), że w przypadku podejścia do klienta możemy spodziewać się
takich standardów jakie serwuje mi/nam/wam OF. Tak jak napisałem ja jestem z
kompetencji i podejścia do klienta bardzo zadowolony.
A co do samego getinu i szeroko rozumianego kontaktu z nimi po przez e-mail
czy też telefon. Jeżeli nie trzeba używać tych kanałów, zaś same rachunki
służą do robienia przelewów, trzymania oszczędności to oferta (chyba nie
tylko dla mnie) jest b. dobra.
Natomiast w trudniejszych sprawach, warto sobie zrobić spacerek do oddziału
:)
Pozdrawiam.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...