eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin & niedopisane odsetki do kontaRe: Getin & niedopisane odsetki do konta
  • Data: 2009-06-01 20:45:40
    Temat: Re: Getin & niedopisane odsetki do konta
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Lukasz W." news:h01cei$j61$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > OK ale skoro tak wychodzi na to że Getin obsługę klienta ma na poziomie
    > tragicznym

    Trafiłeś w samo sedno.
    Z moich obserwacji wynika, że w większości oddziałów jest podobnie - mam
    tutaj merytoryczne podejście do problemu klienta, które najczęściej objawia
    się przerażeniem w oczach i wymowną miną w stylu "ale o co chodzi?" :)

    > aby dodzwonić sie na infolinie 19797 w godzinach dziennych graniczy z
    cudem
    > chyba, że powisi się na słuchawce 10 min oczywiście na koszt klienta...

    W przypadku ich infolinii problem jest jeszcze inny (dla mnie nawet jeden z
    głównych). Mianowicie w stosunku do np. infolinii takiego mBanku w przypadku
    Getinie za pośrednictwem telefonu nie załatwisz nic, albo niewiele (bardzo
    niewiele). Czasami sam się zastanawiam po co im takie cudo jak i tak
    większość rzeczy "robi się" w oddziale.

    > mi w każdym bądź razie udalo sie dodzwonić raz gdy aktywowałem kartę i to
    > około godz 21

    Miałem podobnie.

    > pozostałe próby kontaktu w godzinach rannych i popołudniowych konczyły sie
    > niepowodzeniem a było ich kilka

    Mi natomiast się udawało :) Pocieszam się tym, że nie miałem dłużego
    ciśnienia aby do nich dzwonić po kilkanaście razy dziennie. W czasie swojej
    całej "kariery" w Getinie przekręcałem do nich może z trzy razy.

    > w porównaniu do obsługi w OpenFinance totalne nieporozumienie - w OF za
    > każdym razem gdy dzwoniłem uzyskałem informacje bez zbędnego oczekiwania
    na
    > konsultanta...

    Po raz kolejny się z tobą zgadzam. IMHO podejście OF do klienta i
    kompetencja ludzi pracujących na infoliniach stoi na bardzo wysokim
    poziomie. Nawet jak czegoś nie wiedzą to przeproszą i oddzwonią jak już
    wiedzieć będą - max 30 minut i jest telefon :) Mi się podoba :)
    Pociesza mnie fakt, że getin i Noble (które jak by nie patrzeć wystawia
    sobie dobrą wizytówkę po przez pracowników OF obsługujących jego depozyty
    zakładane przez net) mają się połączyć a to niesie iskierkę nadzieji (a może
    i coś więcej), że w przypadku podejścia do klienta możemy spodziewać się
    takich standardów jakie serwuje mi/nam/wam OF. Tak jak napisałem ja jestem z
    kompetencji i podejścia do klienta bardzo zadowolony.

    A co do samego getinu i szeroko rozumianego kontaktu z nimi po przez e-mail
    czy też telefon. Jeżeli nie trzeba używać tych kanałów, zaś same rachunki
    służą do robienia przelewów, trzymania oszczędności to oferta (chyba nie
    tylko dla mnie) jest b. dobra.
    Natomiast w trudniejszych sprawach, warto sobie zrobić spacerek do oddziału
    :)

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1