  • Data: 2009-08-21 19:23:39
    Temat: Re: Getin - nowa TOiP
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ls" news:00f7a2f2-1cf3-4e0d-a2f6-21ff15f99265@n11g2000yq
    b.googlegroups.com

    > A to heca: u mnie jak wół drugi do Getinu 9.99zł
    > Masz jakieś stare dane :|

    Przecież do zrzut ze strony, do której adres sam mi podałeś :P
    A po za tym tutaj jest jeszcze pdf, w którym również drugi przelew,
    wykonywany przez net, na rachunek w getinie jest za free:
    http://egetin.pl/pliki/tabela_oplat.pdf

    PS.
    Oczywiście ja i Ty mamy świadomość, że dyskutujemy nt. przelewu wykonywanego
    przez internet (przelew elektroniczny) - przelewy standardowe bądź wypłata
    gotówki bezpośrednio z TOPa nas nie interesuje - tak?