  • Data: 2009-08-21 20:41:22
    Temat: Re: Getin - nowa TOiP
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h6mq30$mit$1@news.interia.pl...

    > He he he. Ja osobiście jestem zdziwiony polityką jaką prowadzą. Trochę się
    > jednak mogą przejechać kiedy na nowo trzeba będzie zbierać depozyty z
    > rynku.

    Bankierzy twierdza, ze...

    Szef Polbanku zapewnia, że klienci trzymający pieniądze na kontach
    oszczędnościowych wcale nie są mniej lojalni od tych, którzy tkwią
    "uwięzieni" na lokatach. - Mimo że z konta oszczędnościowego można w każdej
    chwili wypłacić pieniądze, salda na takich kontach są paradoksalnie bardziej
    stabilne niż na lokatach - dodaje Stańczak. - Bo każda lokata kiedyś się
    kończy. I klient zaczyna wtedy szukać nowej, także u konkurencji. Konto
    oszczędnościowe jest bezterminowe, więc klienta nic nie prowokuje, by
    przeglądał oferty innych banków - komentuje Mateusz Ostrowski z Open
    Finance.
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,694883
    1,Lokaty_na_aucie__nadchodzi_era_kont_oszczednosciow
    ych.html

    MK