eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin - opłata za nieaktywowaną kartęRe: Getin - opłata za nieaktywowaną kartę
  • Data: 2010-10-14 20:58:54
    Temat: Re: Getin - opłata za nieaktywowaną kartę
    Od: Marek <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-10-14 18:23, K pisze:
    > Witam,
    > Getin-Noble był uprzejmy od listopada 2009 liczyć za kartę debetową do
    > pakietu e0Getin. Reklamacja skończyła sie odpowiedzią: "Szanowny Panie,
    > W odpowiedzi na Pana zgłoszenie, informujemy iż nie aktywowanie (sic!)
    > Karty Płatniczej Visa Electron nie skutkuje zwolnieniem z ponoszenia
    > opłaty za prowadzenie i obsługę tej Karty. Jednakże fakt nie otrzymania,
    > bądź nie posiadanie tej karty powinien być zgłoszony w Placówce Banku
    > lub na Infolinii, celem zastrzeżenia lub wydania nowej karty. Z
    > poważaniem, P(...) F(...) Getin
    > Noble Bank S. A. "
    > Czy ktoś to już przerabiał?
    > K.

    Mnie naliczali opłaty za kartę, której nie wysłali (nie wysłali również
    PINu) a co ciekawsze mieli ją w systemie jako zastrzeżoną - przy czym ja
    jej nie zastrzegałem bo nigdy jej nie otrzymałem !!!.
    Złożyłem pisemną reklamację i cierpliwie czekam na odpowiedź.

    --
    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.10.10 22:04 Bungiel
  • 18.10.10 15:45 K

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1