eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin - opłata za nieaktywowaną kartęRe: Getin - opłata za nieaktywowaną kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!not-for-mail
    From: Marek <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin - opłata za nieaktywowaną kartę
    Date: Thu, 14 Oct 2010 22:58:54 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <i97r70$7nf$1@mx1.internetia.pl>
    References: <i97at3$1p15$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-76-222.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1287090208 7919 77.254.76.222 (14 Oct 2010 21:03:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Oct 2010 21:03:28 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i97at3$1p15$1@news.mm.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:538018
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-14 18:23, K pisze:
    > Witam,
    > Getin-Noble był uprzejmy od listopada 2009 liczyć za kartę debetową do
    > pakietu e0Getin. Reklamacja skończyła sie odpowiedzią: "Szanowny Panie,
    > W odpowiedzi na Pana zgłoszenie, informujemy iż nie aktywowanie (sic!)
    > Karty Płatniczej Visa Electron nie skutkuje zwolnieniem z ponoszenia
    > opłaty za prowadzenie i obsługę tej Karty. Jednakże fakt nie otrzymania,
    > bądź nie posiadanie tej karty powinien być zgłoszony w Placówce Banku
    > lub na Infolinii, celem zastrzeżenia lub wydania nowej karty. Z
    > poważaniem, P(...) F(...) Getin
    > Noble Bank S. A. "
    > Czy ktoś to już przerabiał?
    > K.

    Mnie naliczali opłaty za kartę, której nie wysłali (nie wysłali również
    PINu) a co ciekawsze mieli ją w systemie jako zastrzeżoną - przy czym ja
    jej nie zastrzegałem bo nigdy jej nie otrzymałem !!!.
    Złożyłem pisemną reklamację i cierpliwie czekam na odpowiedź.

    --
    Marek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.10.10 22:04 Bungiel
  • 18.10.10 15:45 K

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1