  • Data: 2010-03-05 19:53:39
    Temat: Re: Getin windykacja po lokacie OF?!
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ja kiedyś złożyłem wniosek o lokatę, której ostatecznie nie zawarłem czyli
    > nigdy nie byłem ich klientem.Dostałem też pismo o windykacji.

    Nie chce mi się przeszukiwać szafki z dokumentami, bo szczerze mówiąc
    nie pamiętam co ja podpisałem z Noble Bankiem SA ale przypuszczam że
    podpisałem "umowę rachunku bankowego" a to tłumaczyłoby dlaczego
    dostałem "list o windykacji" pomimo że nie wiszę Noblistom ani grosika :)

    Z tego co się w życiu naczytałem dziesiątek jeśli nie setek umów
    rachunku bankowego, z reguły w każdej umowie rachunku jest punkcik
    o tym że tabela prowizji i opłat jest "integralną częścią umowy rachunku
    bankowego bla bla bla" a zmiana stawek nie jest zmianą umowy itp. bzdety.

    Skoro więc bank nie tylko zamienia np. cyferkę 1 na cyferkę 2 jak zrobiłby
    w przypadku podwyżki opłat, ale dopisuje cały rozdział czy dodaje nowe
    wcześniej nie stosowane opłaty, to zawiadamia (bezmyślnie i automatycznie)
    o tym wszystkie podmioty które podpisały "umowe rachunku bankowego" a wiec
    m.in. mni, gdyż ja mam u nich jakiś złotówkowy rachunek oszczędnościowy
    na który dotąd nie wpłaciłem ani grosika (ale "coś": chyba "umowę rachunku
    bankowego" z noble podpisałem), stąd nie jestem zdziwiony takim spamem...