  • Data: 2020-04-29 17:15:00
    Temat: Re: Getin wycofuje naklejki KK MC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 28 Apr 2020 02:52:13 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Jajcarze ;>
    > I jaką łaskę zrobili - przesłali debetówkę, która i tak jest darmowa.

    A nie, to jednak KK. W poczcie wewnętrznej zrobili sobie ze mnie jaja pisząc
    "debetowa" :)
    Tylko po co mi ona?

    > Zaś wracając do opcji naklejki do płacenia w kraju:
    > - citek - naklejka do kredytówki MC 5zł/mc - ale na start premia 400zł
    > - mBąk - 15zł za 3 lata z darmowym kontem albo darmowa naklejka do mkonta
    intensive, które jest darmowe pod warunkiem ping-ponga na 7k miesięcznie.

    To już ten citek wygląda sensownie. Prawie 100 m-cy za free.
    Jaki stos dokumentów trzeba przygotować?
    Oświadczenie wystarczy? (haha :) )