  • Data: 2020-04-28 11:52:13
    Temat: Re: Getin wycofuje naklejki KK MC
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 kwietnia 2020 17:41:48 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
    napisał:

    > Mam tam jakieś konto, więc chyba uznali, że "będzie pan zadowolony".

    Jajcarze ;>
    I jaką łaskę zrobili - przesłali debetówkę, która i tak jest darmowa.
    Hmmm, można by ich na dwa sposoby spróbować za to przeczołgać (choć uczyć getin
    laufszrytu to niełatwa sprawa):
    - reklamacja, dlaczego płatności tą debetówką nie obciążają kredytu ;)
    - reklamacja za wysłanie niezamówionej karty - a to nie jest pikuś, mogła np. gdzieś
    zniknąć albo ktoś mógł ją ukraść w drodze - a klient nie miał przecież pojęcia, że
    karta ma przyjść, bo nie zamawiał.

    > Wystarczy mi w kraju. Za granica mogę się przemęczyć z dużą kartą :)

    No ale ustalmy jeszcze (a propos płatności zagranicznych, do których, jak wiadomo,
    visa getoutu jest dobra - o ile nie będzie tak, że nie zadziała - zaś mc getoutu jest
    w średnio-fatalnym peletonie polskich kart) - naprawdę masz główną kartę visa i do
    niej getout wydał naklejkę mc jako kartę dodatkową? Do tego samego rachunku
    kredytowego i tego samego limitu?

    Zaś wracając do opcji naklejki do płacenia w kraju:
    - citek - naklejka do kredytówki MC 5zł/mc - ale na start premia 400zł
    - mBąk - 15zł za 3 lata z darmowym kontem albo darmowa naklejka do mkonta intensive,
    które jest darmowe pod warunkiem ping-ponga na 7k miesięcznie.