    From: "Piotr Karski" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin - % z lokat przed promocją
    Date: Thu, 11 Dec 2008 21:06:53 +0100

    "Arek" news:ghrq9r$657$1@news.onet.pl

    > Tak jak pisał Krzysztof - nie wiadomo. Do tego dochodzą pewne
    > zobowiązania Getinu płatne jakoś niedługo, więc teraz potrzebują kasy.

    O jakie zobowiązania dokładnie chodzi? Mam tutaj na myśli to, czy mogą one
    znacząco wpłynąć na funkcjonowanie getin banku w niedalekiej przyszłości?

    > Jeżeli obawiasz się obniżek i chcesz zabukować 9% na dłużej to w Getin
    > do jutra mają to:
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/bankowe_papiery_war
    tosciowe.html
    > ale sztywniejsze od rocznej lokaty - nie da się wcześniej spieniężyć.

    I to jest ból... Jak dla mnie za duży horyzont czasowy i dodatkowo brak
    możliwości wcześniejszego spieniężenia...

    > Prawie wszystkich oszczędności to ja bym w jednym miejscu nie
    > trzymał. Nie żebym się nawet obawiał, ale kwestia zasad.

    He he he czyli muszę poważnie się zastanowić nad wytransferowaniem swoich
    pieniędzy z mBanku.

    > No, i czy musi być Getin, skoro pewnie zależy ci na swobodnej
    > możliwości wypłaty.

    Jakieś propozycje?
    Powiem szczerze, że sam mam już lekki mętlik w głowie. Z jednej strony
    jestem przywiązany do swojego głównego banku jakim jest mBank; z drugiej
    szukam jakiejś dobrej oferty na skuteczne pomnażanie swoich oszczędności.
    Oferta getin banku wydaje się bardzo przyjemna, ale jak się poczyta to i owo
    na ich temat to człowiek sam nie wie czy ma się bardziej angażować ze swoimi
    oszczędnościami w ich depozyty itp.
    Nie będę ukrywał, że mBank trochę mnie smuci swoją ubogą ofertą % depozytów,
    ale... No właśnie może to dobrze, może to oznacza, że nie potrzebują
    dodatkowej kapuchy od klientów bo są w dobrej kondycji finansowej a tym
    samym lepiej większość swoich oszczędności trzymać u nich np. na emax+.

    Pozdrawiam.