  • Data: 2008-12-15 14:31:37
    Temat: Re: Getin - % z lokat przed promocją
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pon, 15 gru 2008 o 13:07 GMT, Piotr Karski napisał(a):

    > He he he he, a mi humor dzisiaj "poprawił" system mBanku, który znowu
    > zaliczył padakę :) Ehh nie ma co, chyba czas najwyższy pożegnać się z tym
    > bankiem. :)

    Ja dzisiaj korzystalem z systemu transakcyjnego bardzo intensywnie i nie
    zauwazylem jakichkolwiek anomalii, sam system nie pamietam kiedy calkowicie
    odmowil dzialania, jezeli juz, to czasami sa problemy z zalogowaniem, ale
    na to rozwiazaniem jest juz wielokrotnie opisywany na grupie trick.

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]