eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin zatrudnia pijanych ludzi?Re: Getin zatrudnia pijanych ludzi?
  • Data: 2015-06-23 19:01:59
    Temat: Re: Getin zatrudnia pijanych ludzi?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" mmc0pv$k3e$...@n...news.atman.pl

    > Aby było jasne -- do linku prowadzi odpowiedź dana poprzez ,,formularz
    > kontaktowy dostępny po zalogowaniu do bankowości internetowej'', czyli
    > bank posyła mnie ,,od Annasza do Kajfasza''. :)

    Bank pragnie poinformować, iż złożona skarga została dostarczona
    do Zespołu Reklamacji Internetowego Oddziału Getin Banku. Odpowiedź
    zostanie udzielona w ciągu 30 dni zgodnie z Regulaminem zamieszczonym
    w serwisie www.getinonline.pl. W przypadku, gdy rozpatrzenie skargi
    w tym terminie nie będzie możliwe, Bank informuje Klienta o nowym
    terminie rozpatrzenia oraz o przyczynach opóźnienia i okolicznościach,
    które wymagają ustalenia.

    Złożona skarga powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta,
    szczegółowy opis zgłaszanych zastrzeżeń oraz wszelkie dokumenty stanowiące
    podstawę do rozpatrzenia skargi. W przypadku niekompletnej dokumentacji,
    uniemożliwiającej przeprowadzenie rzetelnego postępowania wyjaśniającego,
    Bank może się zwrócić do Klienta z prośbą o uzupełnienie złożonej skargi,
    co w znaczący sposób może wpłynąć na wydłużenie terminu udzielenia odpowiedzi.

    Zgłoszone uwagi zostaną dokładnie przeanalizowane. W przypadku stwierdzenia
    nieprawidłowości po stronie Banku, zostaną podjęte stosowne działania w celu
    wyeliminowania możliwości powtórnego wystąpienia podobnych sytuacji w przyszłości.

    Z góry dziękujemy za przekazanie sugestie i spostrzeżenia,
    Zespół Reklamacji Analiz i Monitoringu
    Getin Noble Bank SA
    UP Warszawa 113
    Przegródka pocztowa 162.

    I już wiadomo, dlaczego Citi ma niskie oprocentowanie lokat a Getin -- wysokie.
    Wiadomo też, że gdybym nie zawarł/podpisał umowy -- bank naliczałby mi opłaty,
    o istnieniu których bym nawet nie wiedział. Za jakiś czas komornik by zastukał
    do moich drzwi, albo do drzwi sąsiada -- zgodnie z regulaminem. ;)

    Wyraźnie widać, jak cenne są dane osobowe i jak łatwo zostać klientem mimo
    braku swej zgody. Ja umowę podpisywałem dopiero w maju, lecz bank aktywował
    konto w kwietniu -- w oparciu o dane osobowe, które u siebie gromadził od
    wielu lat.

    -=-

    Niech ten przykład ostrzeże tych, którzy wierzą w brak problemów klonowych.
    Od czasu do czasu wybuchają tu spory okołoklonowe i poszkodowani uznawani
    są za ,,dziwnych'' czy nieporadnych.


    Na razie mam zyski? -- owszem, bo na własnej skórze poznaję bezproblemowość.
    Wydatki karciane skłoniły mnie do rezygnacji z usług innych banków -- choćby
    Krokodyla. Ale cóż -- chciałem sprawdzić, jak jest, więc sprawdzam. I raczej
    wiem, jak zabrzmi moja odpowiedź, gdy w piątek zadzwoni do mnie doradca ;)
    klonowy, prezentujący mi ofertę klonów...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1