-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: AdIk <a...@x...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
Date: Mon, 29 Oct 2012 07:32:14 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 32
Message-ID: <k6l7th$n85$2@news.dialog.net.pl>
References: <op.wmuib8le57bdh5@komp-w-kuchni>
NNTP-Posting-Host: 78.8.145.158
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1351492337 23813 78.8.145.158 (29 Oct 2012 06:32:17 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Oct 2012 06:32:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
In-Reply-To: <op.wmuib8le57bdh5@komp-w-kuchni>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581604
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-27 18:20, [sas] pisze:
> Witam,
> Ponad dwa miesiące temu wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy do
> GO, mniej więcej o takiej treści:
>
> "Wypowiedzenie umowy
> Ja niżej podpisany ... wypowiadam umowę ramową o udostępnianiu
> bankowości telefonicznej i internetowej - witryna getinonline.pl i
> wykonywaniu czynności bankowych, umowa nr ... zawarta w dniu ... z GETIN
> NOBLE Bankiem SA w Warszawie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
> wypowiedzenia."
>
> Po kilku dniach od wysłania tego pisma zadzwonił do mnie konsultat i
> potwierdził moją dyspozycję.
>
> Miesiąc wypowiedzenia już minął, a ja w dalszym ciągu mogę się zalogować
> do GO. Co prawda większość przycisków w GO jest wyszarzona, nie mogę np.
> przejrzeć historii rachunku, zlecić przelewu itp., natomiast klinięcie w
> niewyszarzony przycisk powoduje pojawienie się komunikatu "Zaakceptuj
> umowy nadrzędne i ponów próbę.".
>
> Domniemam więc, że wypowiedzenie powiodło się. Zastanawia mnie tylko ta
> możliwość logowania do konta GO.
>
> Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
> dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
> czy się martwić, czy też tak powinno być :)
> [sas]
Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
"usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.12 08:16 Andrzej Kubiak
- 29.10.12 08:19 móżyn
- 29.10.12 08:34 móżyn
- 29.10.12 16:09 AdIk
- 29.10.12 16:16 Kris
- 29.10.12 16:51 Andrzej Kubiak
- 29.10.12 17:52 [sas]
- 29.10.12 21:02 Kamil Jońca
- 29.10.12 22:00 Krystek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości