eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu › Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: AdIk <a...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    Date: Mon, 29 Oct 2012 07:32:14 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 32
    Message-ID: <k6l7th$n85$2@news.dialog.net.pl>
    References: <op.wmuib8le57bdh5@komp-w-kuchni>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.145.158
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1351492337 23813 78.8.145.158 (29 Oct 2012 06:32:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Oct 2012 06:32:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    In-Reply-To: <op.wmuib8le57bdh5@komp-w-kuchni>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581604
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-27 18:20, [sas] pisze:
    > Witam,
    > Ponad dwa miesiące temu wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy do
    > GO, mniej więcej o takiej treści:
    >
    > "Wypowiedzenie umowy
    > Ja niżej podpisany ... wypowiadam umowę ramową o udostępnianiu
    > bankowości telefonicznej i internetowej - witryna getinonline.pl i
    > wykonywaniu czynności bankowych, umowa nr ... zawarta w dniu ... z GETIN
    > NOBLE Bankiem SA w Warszawie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
    > wypowiedzenia."
    >
    > Po kilku dniach od wysłania tego pisma zadzwonił do mnie konsultat i
    > potwierdził moją dyspozycję.
    >
    > Miesiąc wypowiedzenia już minął, a ja w dalszym ciągu mogę się zalogować
    > do GO. Co prawda większość przycisków w GO jest wyszarzona, nie mogę np.
    > przejrzeć historii rachunku, zlecić przelewu itp., natomiast klinięcie w
    > niewyszarzony przycisk powoduje pojawienie się komunikatu "Zaakceptuj
    > umowy nadrzędne i ponów próbę.".
    >
    > Domniemam więc, że wypowiedzenie powiodło się. Zastanawia mnie tylko ta
    > możliwość logowania do konta GO.
    >
    > Czy ktoś z Was z powodzeniem wypowiedział umowę z GO, a mimo to w
    > dalszym ciągu może zalogować się do ichniejszego systemu? Bo nie wiem,
    > czy się martwić, czy też tak powinno być :)
    > [sas]

    Zamknąłem z miesiąc temu rachunek + wykonałem kilka telefonów z prośbą o
    "usunięcie profilu"... mają czas do końca m-ca na usunięcie danych,
    potem leci skarga do KNF że nie umieją poprawnie zamknąć konta Klientowi :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1