eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemuRe: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.astraweb.com!border6.a.newsrouter.astr
    aweb.com!not-for-mail
    Date: Mon, 29 Oct 2012 08:19:02 +0100
    From: móżyn <b...@a...email>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121010
    Thunderbird/16.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [GetinOnline] wypowiedzenie umowy a możliwość logowania do systemu
    References: <op.wmuib8le57bdh5@komp-w-kuchni>
    <508c2974$0$53794$c3e8da3$de690749@news.astraweb.com>
    <k6j6he$hs0$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <k6j6he$hs0$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <508e2de8$0$12064$c3e8da3$b372d686@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: 1c032c31.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=Q:f:S64XB87JQj]j1AWO\;L?0kYOcDh@:;E7AhGfXIN0QU;[N@GUIL9]O?=U@WfQN;XeoY;1
    GJLn9`Tld26WQff5H3J5SNZh`A9T2<Ldgn_Rn1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581606
    [ ukryj nagłówki ]

    wiatrak napisał:
    >
    >> W GO nie, ale zamykałem w Getinie naziemnym i było podobnie. Przez
    >> jakiś
    >> czas po zamknięciu mogłem się zalogować na konto, oczywiście bez
    >> możliwości zrobienia czegokolwiek. Potem login stał sie nieaktywny
    >> zupełnie. Trwało to kilka miesięcy, nie wiem dokładnie ile, bo
    >> przestałem sprawdzać po kilku tygodniach i sprawdziłem dopiero po
    >> dluższym czasie.
    >
    > Konto w Getinie naziemnym zlikwidowałem w marcu 2010. Czyli dwa i pół
    > roku temu. Postanowiłem dzisiaj sprawdzić jak to jest u mnie.
    > Zalogowałem się bez problemu i nawet przyszedł sms powiadamiający o
    > "udanym logowaniu do bankowości internetowej". Nie ma tam nic, żadnych
    > produktów, ale figurują tam dalej moje dane osobowe.
    > Chyba musze się do nich pofatygować i skończyć definitywnie z tym
    > "bankiem".
    >

    Ja zamknąłem w grudniu 2010. Co ciekawe, wprawdzie nie mogę się
    zalogować (komunikat, że konto nieprawidłowe lub zablokowane), ale SMS
    o nieudanym logowaniu przychodzi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1