  • Data: 2011-12-06 19:19:27
    Temat: Re: Getinonline - nie zwraca lokaty
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > bez bicia się przyznaje, że trochę mojej winy też jest, bo wiedziałem, że
    > eurobank stosuje te swoje idiotyczne zasady, ale po prostu tak jakoś mi to
    > wyleciało z głowy ;-((

    W sumie nie używam tego banku leży sobie prawie odłogiem i też raz odrzucili
    mi przelew ale się nad tym za bardzo nie zastanawiam.
    Najdziwniejsze ze wcześniej z tego samego rachunku przyjmowali bez problemu.

    Możecie przy okazji napisać co za dziwne zasady ma eurobank żebym na
    przyszłość wiedział.

    Pozdrawiam
    Damian