  • Data: 2011-05-21 05:46:53
    Temat: Re: Getinonline przedłużenie wspólnej
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    AW napisał(a) w wiadomości: ...
    >LICZNIK LOKAT: 37 261
    >UWAGA: Przedłużyliśmy okres zapisów na Lokatę Wspólną do 23 maja 2011!
    >
    >Nowość: O wysokości oprocentowania Lokaty Wspólnej zadecyduje liczba
    >wniosków złożonych w okresie promocji,
    >tj. w dniach od 16 maja do 23 maja 2011 r.

    A teraz wyobraźmy sobie, że ktoś opłacił już lokaty 20 maja bo go 5,23% przez 1 dzień
    a potem 5,39% satysfakcjonuje. A tu zmiana reguł - przez kolejne 4 dni niższe
    procenty.
    OK, przekroczenie kolejnego progu 40000 lokat mu to z nadwyzką zrekompensuje, ale
    jak bank będzie dalej przedłużał (bo ma ambicję dociągnąć do 100 tys lokat) to może
    być różnie.
    Ale pisałem już, że lokata zawiera element hazardu :)

    Arek