  • Data: 2003-08-23 15:19:42
    Temat: Re: Godziny sesji Eliksir w PKO BP - odpowiedź
    Od: "J200" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tez wydaje mi sie, ze Panienka z okienka bredzila. Wykonalem przelew o
    9.00
    > z mBanku. O 13.25 w okienku PKO BP pani nie miala jeszcze kasy...

    To, ze Ty zlozyles przelew przed godzina przyjmowania przez KIR to wcale nie
    znaczy, ze bank wysle go najblizsza sesja. Po pierwsze musi go u siebie
    przetworzyc, a po drugie to zdaje mi sie, ze KIR róznicuje oplaty zaleznie
    od czasu dostarczenia przelewów przed sesja (czym pózniej tym drozej) i
    dlatego rózne banki ustalaja rózne terminy graniczne na poszczególne sesje.
    Pomijajac to wszystko - kilkakrotnie w rozmowie z bankiem uzyskalem
    informacje o faktycznej godzinie wysylki do KIRu, a chcialem dowiedziec sie
    do której godziny moge skladac przelewy

    Jacek