eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGold w polbankuRe: Gold w polbanku
  • Data: 2011-09-16 07:27:53
    Temat: Re: Gold w polbanku
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W sumie skusilo mnie nawet nie tyle 1% cb, co dosc obszerny pakiet
    > ubezpieczen - podrozny i "prestiz" assistance ;)
    >
    > No i tu pytanie do kolektywu grupowego, czy faktycznie w razie problemow
    > mozna liczyc na to ubezpieczenie i pomoc (ktos korzystal ?)
    > czy jest to raczej "niezyciowy marketing", bo wykluczen jest IMO dosc sporo
    > ;)
    > Np. AGD po gwarancji ale < 5lat  ... gdzie bywa ze 5 lat to czesto wlasnie
    > okres gwarancji :)
    > Ciekawe np. ile musialbym czekac na pomoc gdyby mi braklo paliwa w trasie
    > .... albo zlapal 2 "kapcie" jednoczesnie LOL

    Ubezpieczenie podróżne jest jak najbardziej w porządku. Nie powinno
    być problemu z organizacją leczenia, czy ze zwrotem pieniędzy w
    przypadku opóźnienia lotu czy bagażu.
    Jeżeli chodzi o sprzęt AGD, to rzeczywiście trochę słabo, bo w Mondial
    Assistance naprawiają sprzęt do 8 lat.
    Tak czy inaczej, możesz też potraktować to Assistance jako dobre
    źródło fachowców, bo bez względu na to, ile lat ma sprzęt, kontakt
    dostajesz.
    Poza tym, asssistance domowy jest dobry. Niedalej jak w lipcu miałem
    przeciek z zaworu doprowadzającego wodę do pralki. Zapłaciłem tylko za
    materiał, czyli za nowy zawór, a za materiały dodatkowe i usługę nie
    zapłaciłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1