    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gotówka w Moskwie
    Date: Wed, 19 May 2010 21:28:22 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 19 May 2010 23:12:42 +0200, Adam Sito napisał(a):

    > W tym roku potestuje te? Polbankowy wyrób (nie tylko w Rosji), ponoae
    > maj? lepsze kursy. Ciekaw jestem jak bedzie wygl?da?o porównanie kursu
    > wyp?aty PLN->TJS dla mBanku i Polbanku...

    Pamiętaj, że w Polbanku wypłata w bankomacie zagranicznym to koszt 10
    pln, więc dopiero przy większych kwotach wypłaty Polbank jest lepszy od
    mBanku. Z tego co pamiętam przy 100 eur i więcej Polbank się już opłaca,
    co do rubli to musiałbyś porównać kursy VISA/MC z mBankowymi i sobie
    wyliczyć odpowiedni wolumen wypłaty.

    Xenocide