    From: "toomaas" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gra na giełdzie przez Internet
    Date: Sun, 14 Mar 2004 17:06:14 +0100

    <m...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:23b7.00000d0c.40547d3a@newsgate.onet.pl...

    > No tak a czy w tym biurze możesz kupić akcje jakie chcesz i zrobić swój
    własny
    > portfel np. TPSA PKN KGHM..Ile płacisz prowizji jeżeli chciałbyś sam tak
    sobie
    > zainwestować załóżmy na rok? Czy masz tam minimalną kwotę inwestycji?...z
    tego
    > co widziałem powyżej 10 k.Noi za prowadzenie rachunku zjadają ci też
    trochę kasy

    Oczywiscie mozna kupowac i sprzedawac dowolne akcje i praktycznie w
    dowolnych ilosciach. Szczerze mowiac nie spotkalem sie z minimalna kwota
    inwestycji, prowizje w internetowych biurach maklerskich to ok 0,4% od
    wartosci transakcji przewaznie z jakas kwota minimalna, a prowadzenie
    rachunku to kwota od 40pln wzwyz w skali roku w zaleznosci od biura.

    > Należałoby pomyślesz gdzie zyskasz więcej w BM samodzielnie inwestując czy
    np.
    > w TFI w mbanku/multibanku...Czy takie wyliczenia już ktoś robił??

    Tego nie da sie wyliczyc. Gdy sam Inwestujesz to Twoj zarobek zalezy tylko i
    wylacznie od trafnosci Twoich inwestycji, a ewentalny zysk/strata jest
    nieograniczony. TFI "podazaja/ksztaltuja" rynek. Popatrz sobie na wartosci
    historyczne wartosci jednostek TFI akcyjnych np po "hossie internetowej"
    wszystkie sa w plecy co nie znaczy, ze na gieldzie nie dalo sie wtedy
    zarobic.
    Pozdrawiam
    Toomaas