  • Data: 2009-10-04 16:44:03
    Temat: Re: Grad na Polskę spadł
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:haaiu5$imv$1@inews.gazeta.pl...

    > Uchwalił polski sejm w Warszawie przy Wiejskiej.

    Czyli politycy... politycy sami ustalają reguły dla siebie, chcesz z tym
    polemizować?

    Podpowiedz mi, jak się
    > znaleźli ci parlamentarzyści w sejmie?

    To ma drugorzędne znaczenie.

    I gdzie Ty byłeś jak odbywały się
    > wybory do sejmu konstytucyjnego?

    Mieszkałem za granicą, no i co z tego :-)?

    A jeżeli w ogóle to na postawie ordynacji
    > wyborczej.

    Ordynacja jest tylko szczegółowym rozwnięciem ogólnych zapisów konstytucji
    na ten temat.