  • Data: 2015-07-12 22:43:34
    Temat: Re: Grecka propozycja
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" napisał w wiadomości grup

    > grecy cwani są ciągną ile się dało z ue
    > teraz niby ustępstwa i dalej będą ciągnąć
    > i za jakiś czas w końcu upadek, z jeszcze większymi długami
    > a europa wciąż będzie sobie dodrukowywać eur by dług grecji spłacić

    Merkel idiotką nie jest i wydaje się, że dzięki Panu Schauble warunki tym
    razem mają być naprawdę ostre, a jak nie to wypierdalać.

    Przy wsparciu Finlandii chce od Greków depozytu zabezpieczającego w
    wysokości 50 miliardów EUR w postaci praw do wydobycia bogactw naturalnych,
    własności portów, ziemi itp. zdeponowanych w niezależnej instytucji
    międzynarodowej - zapewne będzie to nowa instytucja (kolejne stołki) albo
    mógłby to też być Bank Światowy. Nie oddadzą to aneksja. :)

    Dla mnie w tej chwili najciekawsza będzie reakcja greckiego społeczeństwa na
    to że banki zamknięte chyba przez kolejny tydzień i co gorzej utrzymana
    kontrola przepływu. Bo nawet w najlepszym dla Grecji scenariuszu,
    interwencyjne finansowanie dopiero od czwartku.