eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGrecy cofają się w rozwoju bankowości - wraca obrót gotówkowy › Re: Grecy cofają się w rozwoju bankowości - wraca obrót gotówkowy
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Grecy cofają się w rozwoju bankowości - wraca obrót gotówkowy
    Date: Mon, 20 Jul 2015 16:56:49 +0200

    dyskusyjnych:55ab7eef$0$27509$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/883803,siec-bel
    gijsko-holenderskich-sklepow-placi-grekom-w-gotowce.
    html
    >Wprawdzie greckie banki zostaną otwarte w poniedziałek, ale niektóre
    >restrykcje pozostaną. Sieć Delhaize ma w Grecji 300 sklepów,
    >zatrudnia 12 tysięcy pracowników. Informacja o tym, że pensje dostaną
    >oni w gotówce, a nie przelewem na konto, pojawiła się w ubiegłym
    >tygodniu.

    No coz, jesli banki zamkniete ... to chyba i gotowki od sklepow nie
    przyjmuja ? :-)

    banki zostaly dzis otwarte, przynajmniej w/g polskiego radia.
    Utrzymano limit wyplat 420 euro/tydzien (dawne 60e/dzien).

    Tak swoja droga - czy w naszych bankach byloby tak latwo taki limit
    wprowadzic ? Czy trzeba tydzien przygotowan ?

    Dzienny limit to chyba latwo - on juz jest, jedna komenda w SQL i
    ustawi sie wszystkim na 60eur.

    A towar skad ? Platny przelewem za 3 miesiace ? :-)

    >Czyli życie obejdzie system bankowy. Czytałem, że bankomaty są
    >zablokowane. A co z obrotem bezgotówkowym? Kartą da się płacić?

    Turysci zapewne przywiezli teraz gotowke, duzo gotowki :-)

    J.