eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGrecy cofają się w rozwoju bankowości - wraca obrót gotówkowy › Re: Grecy cofają się w rozwoju bankowości - wraca obrót gotówkowy
  • Data: 2015-07-22 16:12:25
    Temat: Re: Grecy cofają się w rozwoju bankowości - wraca obrót gotówkowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    >Podobieństwa są duże.
    >I tego, i tego jest ograniczona ilość. I tego, i tego wartość jest
    >umowna. I to, i to, jest trwałe, nie niszczy się za bardzo "samo z
    >siebie".

    Ano, podoienstwa sa. Ale za zlotem przemawia pare tys lat
    doswiadczenia i rozwoju, tudziez przemysl tego troche potrzebuje.
    A za BTC co przemawia ? Nic.

    >Dopóki warunki były takie, że ludzie "kopali" sobie to po domach w
    >małych ilościach, rozwijało się to bardzo dobrze. Przyszły do tego
    >większe firmy, z dedykowanymi układami asic (nadającymi się tylko do
    >kopania BTC, swoja drogą

    I naprawde to jest problemem ?

    >Obecnie kurs BTC to raczej 1000 zł a nie USD. :)
    >Łańcuch bloków zawiera historię transferów, a zatem także "fotografię
    >stanu obecnego" rozmieszczenia BTC na wszystkich adresach.

    Nadal nie bardzo rozumiem, ale widac musze szczegolowo doczytac ...
    tylko czy warto ? :-)

    >Tylko jak powiązać adresy BTC z zamachowcem? najsłabszy moment to
    >wymiana BTC na prawdziwe środki, o ile musi być wykonana. Ale jak
    >ktoś stawia sobie świadomie za cel ukrycie się, raczej mu się uda.

    IMO - latwiej to sledzic, niz uzywane banknoty.

    J.