  • Data: 2005-11-02 09:54:23
    Temat: Re: Grrrrrrrrrr
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> wrote in message
    news:10cbu87hwb2ca$.dlg@olgierd.gov.pl...

    > Hehe swoją drogą to ciekawa koncepcja, żeby przy pomocy katastru
    > /rozpędzić/ budownictwo mieszkaniowe. Nigdy na to nie wpadłem, że te
    > onegdajsze 2% może sprawić, że ludzie będą woleli rozebrać domy i puścić

    Jeśli postrzegasz kataster przez pryzmat SLD-owskich gróźb i pomruków, to
    gratuluję :)
    Poszperaj w źródłach i przekonaj się, w jaki sposób kataster może wspomóc
    rozwój budownictwa...

    > Co do Bratkowskiego - przeszło 10 lat temu zachwalał SKOKi a jakie szambo
    > tego wyszło...

    ...w ilu SKOKach było szambo? Czy jeden, wciąż dość niejasny przypadek ma
    określać cały system?
    Bratkowski nie mylił się co do kas oszczędnościowych - co najwyżej w
    stosunku do ludzi

    T.