  • Data: 2012-07-27 10:49:50
    Temat: Re: Gruper-> ALIOR SYNC
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Bajorek <k...@w...plnospam> wrote:
    > Witam
    > na gruperze s? dost?pne kupony na konto w Alior SYNC + 50 z? premii.
    > Czy kto? skorzysta? ? - Czy dostali?cie ju? linka do za?o?enia konta ?

    "W Promocji mogą wziąć udział[...]osoby[...], które nigdy przed udziałem
    w Promocji nie posiadały żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    w Banku i nie mają podpisanej żadnej aktywnej umowy z Alior Sync, oddziałem
    Banku"

    czyli jeśli ktoś miał rachunek w 'zwykłym' Aliorze to już się nie łapie?

    a.