  • Data: 2010-10-30 23:43:53
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kashmiri" iahj8u$oje$...@n...onet.pl

    : No coś ty? Ile cię kosztowały jego meble?

    Powiadasz kashmiri -- z cudzych można dawać. :)
    Gorzej z własnymi? :)

    Powiedz (sobie, nie mnie czy grupie) co to za uczciwość -- zabieranie
    komuś i dawanie komuś innemu? :) To nazywa się komunizm? :)

    Dasz jemu - zabierzesz komuś innemu, być może komuś, kto naprawdę ładnie fotografuje.

    -=-

    Daj ,,grupowiczowi'' coś swego. Oddaj mu swoje meble, daj mu kredyt
    na meble lub własne meble. :) Dlaczego jesteś taki szczodry
    w dawaniu tego, co nie stanowi Twojej własności? :)

    Chłopak żeni się? Dobrze, ale już na samym wstępie zauważa, że
    poza seksem niczego nie włoży w to życie? :) Później pójdzie
    na ,,posadę'', gdzie będzie gnębił każdego pracowitego...

    Daj mu pracę, daj wykształcenie, daj namiary na dobre meble
    czy dobrą pracę... Obdarz go zaufaniem, pomóż w pracy, ale
    dlaczego miałbyś dawać mu coś, co nie jest Twoje? :)

    Ostatecznie rozumiem apel:

    -- ludzie, dajcie mi swoje wiśnie!! ;)

    Ktoś chce zarobić na fotkach, jest wschodzącą gwiazdą, ale nie
    może przebić się, gdyż?... Nie ma tupetu, nie ma dziewczyny,
    nie ma dzieci... Ten ktoś być może by był dobrym pracownikiem,
    bardzo dobrym mężem i ojcem, ale -- ale nie ma tej bezczelności. :)

    Pomóż inaczej -- daj miejsce na stronę, gdzie zamieści swoje zdjęcia,
    pomóż mu zbudować te stronę, wypromuj ją, pożycz mu swój aparat
    fotograficzny (wiem -- raczej daj, bo taki aparat to nie żona)
    lub daj mu cokolwiek dobrego tak, aby nie krzywdzić innych. :)

    I nie chodzi mi o to, że Cię nie lubię (bo nie lubię Cię) ale o coś innego. :)

    Białystok jest trudnoprzejezdny ;) w soboty, niedziele i noce...
    (policjanci w soboty regulujący ruch na skrzyżowaniu to tak zwana normalka)
    Ode mnie do handlowej galerii o ,,imieniu'' Biała jest tak blisko, że za
    blisko na wyprawę rowerową. :) A jednak autobusem można stamtąd jechać
    dwie godziny...

    W piątek około 15 godziny zadzwoniłem na roentgen -- powiedzieli mi,
    że pracują do 18 godziny. Uznałem, że mam duuuużo czasu, ale że nie
    lubię niepotrzebnie zwlekać, więc pojechałem od razu... Jakież było
    moje zdumienie, gdy okazało się, że jazda tam nie ma końca -- wszędzie
    tłoczno, wszędzie korki, wszędzie rozkopane czy pozamykane w ogóle ulice...

    Wiesz, dlaczego tak jest tu źle? Dlatego, że tutaj nie przebudowuje
    się ulic po to, aby usprawnić ruch, ale po to, aby wspierać firmy
    budujące czy przebudowujące te drogi... Źle pojęte miłosierdzie
    sprawia, że miasto jest paraliżowane! Masa ludzi traci zdrowie,
    czas, tak zwane nerwy i paliwo...

    -=-

    Ktoś zrobi dobre zdjęcie, ale przegra, albowiem Ty (i Tobie podobni)
    oddadzą głos na żonkosia, któremu nie chce się pracować lub który
    nie ma gdzie pracować. :) Pomóż mu nie tak, aby nie zbiednieć (bo
    i tak zbiedniejesz -- stracisz czas na klikanie) ale tak, abyś razem
    z nim wzbogacił się (przeciętny Polak jest Chrześcijaninem -- uczniowie
    Chytrusa dzieląc kilka rybek i kilka chlebów pomiędzy kilka tysięcy ludzi,
    wzbogacili się) i aby inni wzbogacili się przy okazji bogacenia ,,grupowicza''. :)

    Pomagaj tak, aby nie wspierać chamstwa i nieuczciwego cwaniactwa. :)

    Inna sprawa, że ja znam ludzi, którzy rozbierali swoje kobiety,
    fotografowali je i te zdjęcia wysyłali do ,,gazetek'', aby mieć
    z tego pieniądze... Trudno zgadnąć, która postawa jest gorsza. :)

    -=-

    Nie możesz odkliknąć? Możesz kliknąć innym osobom biorącym udział w konkursie. :)
    Inna sprawa -- co to za konkurs fotograficzny, który daje zwycięzcy w nagrodę nie
    sprzęt fotograficzny czy kursy fotograficzne lub wyprawy w ciekawe fotograficznie
    miejsca, ale... meble kuchenne...

    --
    ^ 750 . 749 ^c 440
    438
    | 740 08 . .17 . 739 F|l 430 .09 .
    . 428
    | 730 09 1112 16 18 . . . 729 E|i 420 08 10 1213
    .1617 19 . 24 . 416
    P|l 720 1314 VVDD24 . 27 719 V|t 410 11 1415
    18 22 .27 . 410
    E|/ 710 15 VVVV . . 709 |r 400
    20 . .26 397
    F|m 700 10 *1920* 2223**2526 *28 690 1|y 390
    *23 25 *28 393