  • Data: 2010-11-01 01:56:22
    Temat: Re: Grupowicz się żeni:)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    Uwaga -- post zawiera słowa z języka ,,duchownego''. :)
    Proszę, aby nie czytały tego postu osoby wrażliwe. :)

    "Marcin Wasilewski" ial0a8$s5r$...@n...task.gda.pl

    > Rozumiem, że na wybory nie chodzisz,

    Wkrótce w ogóle nie będę mógł chodzić. :)
    (z powodu uszkodzenia kręgosłupa)

    Kurwa Ozorowska kazał mnie prześladować kurwie Kopaniowej
    (mojemu ostatniemu przełożonemu -- podopiecznemu Ozorowskiego)
    aby mnie nakłonić :) do lizania cipki teolog Łucji Stalenczyk.
    (tak biskupi dziękowali za latami płacone im przeze mnie pieniądze)
    Dali mi do wyboru -- albo zdechnięcie z głodu, albo lizanie. :)
    (wybrałem trzecie rozwiązanie -- niby wbrew regulaminowi Ozorowskiej świni)

    Brak mebli i brak ruchu (spowodowany brakiem pieniędzy) doprowadził
    wreszcie do uszkodzeń kręgosłupa -- być może nawet chodzić nie będę mógł.

    Skurwiel Kopania uznał, że nie musi dotrzymywać umów -- skoro jest kryty przez
    skurwiela Ozorowskiego.

    -=-

    Od dziecka mam kłopoty z kośćmi i stawami. Wróżono mi, gdy miałem kilka
    lat, że niedługo będą chodził na własnych nogach. Około 12 roku życia
    problem reumatyzmu gdzieś zniknął a w jego miejsce pojawiła się masa
    problemów okolourazowych (przeprostowania kolan -- na przykład) ale
    że duch drwi z ograniczeń świata materialnego, nie tylko chodziłem,
    ale nawet biegałem, choć i kolana trzaskały, i biodra, i nadgarstek...

    Brak pieniędzy doprowadził do siedzącego trybu życia?... Nie...
    Byłoby za słodko!!! Brak pieniędzy doprowadził do siedzącego
    trybu wegetowania... Zła wentylacja doprowadziła do obudzenia
    reumatyzmu -- pod koniec 2006 roku nie mogłem ani wyprostować
    kolana (nie pamiętam już którego) ani go zgiąć. Kilka tygodni
    nie mogłem chodzić -- na wszelki wypadek trzymam w domu kisiele,
    owoce w puszkach, mleko w kartonach a nawet w proszku itp. jedzenie...
    (teraz te zapasy są malutkie, ale wtedy były pokaźne)

    Kolana wzmocniły się, obudziły się łydki (to z nimi miałem najwięcej problemów
    w pierwszych latach podstawówki) i kręgosłup oraz oskrzela... W końcu doszło
    do tego, że trzaska mi solidnie prawe biodro i ,,trochę'' boli kręgosłup...
    Bóle pleców są tak silne, że dosłownie mdli mnie... I latam do sracza -- jak
    Kolina! BTW tego latania -- drogo kosztuje... Morele suszone, migdały,
    sernik -- wszystko w kibel!!! Ale nie poddaję się!! Sernik jest cholernie smaczny!!!

    Ból lekko ustąpił (pod wrażeniem tabletki Olfen?) więc jem i te dwa serniki,
    i te morele... Migdałów już nie mam... Zjadłem i... Poleciałem -- lądowanie
    odbyło się w dobrych warunkach, widoczność była doskonała... ale gdy patrzyłem
    na grób stewardesy Januszko, nie mdliło mnie jeszcze -- dopiero spacer po tym
    cmentarzu doprowadził mnie do lądowiska; lekarz uprzedzał, że spacery mogą
    szkodzić...

    Błogosławiony niech będzie każdy, kto będzie przeklinał Kopanię (i jego
    rodzinę) Ozorowskiego (i jego rodzinę) i innych polskich biskupów...
    I niech wiedzą Polacy, na co płacą składki zdrowotne -- na leczenie moich
    płuc, mojego kręgosłupa, mojego zdrowia w ogóle... A wszystko dlatego, aby
    sprawdzić, czy Eneuel nie załamie się pod wrażeniem kurestwa Kościoła Jana Pawła II1.
    :)

    > bo tam głosując na jednego odbierasz drugiemu. A na dodatek ten co może i chce
    zrobić coś wartościowego nie wygrywa, bo ktoś inny
    > ma więcej kasy na ulotki i spoty wyborcze.

    Grupowicz prosi o poparcie. :)
    Oto zdjęcie moje i mojej dziewczyny.
    Pomóżcie nam w starcie i oddajcie na nas głos w wyborach samorządowych. :)

    Po co Polacy wybrali Komorowskiego? Nie mogli wybrać młodego żonkosia? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Nie zdziwiłbym się, gdyby Ikea unieważniła ten konkurs. :)