  • Data: 2009-04-26 19:52:24
    Temat: Re: Grypa a giełda ?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    andrew08 wrote:
    > On Apr 26, 1:52 pm, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:

    Dieter, ty widac nie wypluwales pluc tak jak ja, bedac wtedy w sile wieku,
    a za-atakowany wirusem grypy. Przykra sprawa. Nie bylo mowy o tym by wsiasc
    na rower a samochodu wowcazas programowo nie mialem. Czekalem na taksowke
    trzymajac sie sciany plecami a taksiarz otworzyl zima okienko u siebie
    aby na mnie lecialo
    powietrze, nie na niego.
    Teraz tez, charakterystycznie, nowa hiszpanka bedzie zabijala mlodych i
    silnych ludzi.
    Wielka Brytania jest juz od lat kilku na nia gotowa- zakupiono zapasy
    leku Tamiflu, ktory podobno dziala.
    Ludzie tez u nas zdrowi i silni, dobrze odzywieni. Podobnie zreszta jak
    w Polsce. Powinnismy dac sobie
    rade w obu krajach. Gorzej z takim Meksykiem: 20 mln ludzi w stolicy
    kraju. Najwyzszy czas aby ich przetrzebic.
    Zgodnie z teoria Malthusa. Ja liczylem na rewolucje, dawniej okresowo
    takie meksykanskie rewolucje
    wstrzasaly krajem, indianie mordowali sie nawzajem ile wlezie. Ale od
    stu lat z okladem rewolucji tam nie bylo.
    Liczylem, ze ostra kontrola granic wprowadzona przez Dubya, taka
    rewolucje wywola. No i juz sie zaczelo
    tam ladnie kotlowac: wojny gangow narkotykowych. Ale to wszystko pestka,
    czie-pu-cha.
    Grypa ich dopiero rozliczy.

    fatso