    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: HFT, czyli legalna manipulacja?
    Date: Wed, 28 Mar 2012 09:46:54 +0200
    <jkt9o7$ae7$1@inews.gazeta.pl>
    <4f722c37$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkuash$470$1@inews.gazeta.pl>
    <4f72b03d$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>

    george wrote:

    > "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

    > Skąd to przypuszczenie ?

    Taka jest logika obecnych regulacji. Płacą wszyscy, a korzystają nieliczni.
    Na tym polega sprawiedliwość społeczna w obecnym wydaniu państwowym. Twoja
    regulacyjka też by na tym polegała. Korzystałbyś Ty i nieliczni
    niedopieszczeni, a w podatkach za utrzymanie i kontrolowanie regulacyjki
    płaciliby wszyscy. To nie przypuszczenie tylko pewność.

    > No wiec zdradze.. nie mam :)
    > I co teraz ?

    Otóż masz. Zarabiasz mniej niż gdybyś miał taki sam dostęp jak ci, którym
    zazdrościsz. Przynajmniej tak ci się wydaje. Dlatego chcesz wyrównania
    szans. Twoje wyrównanie szans to nic innego jak wołanie "Dopuście mnie też
    do koryta! Podsadźcie mnie bo jestem za malutki! Albo opuście koryto niżej!"

    > Rozumiem że "jednoczesny" dostęp nie jest fair ?
    > Tak twierdzisz czy sie wygłupiasz ?

    Zupełnie się nie wygłupiam. Uważam, że każdy powinien mieć taki dostęp jaki
    sobie wypracuje. Marzenie o równym dostępie to w/g mnie tylko marzenie. Ja
    marzę by być niewidzialny. Wtedy usiądę obok Tuska i będę miał z nim równy
    dostęp do informacji.