  • Data: 2009-01-26 21:09:40
    Temat: Re: HSBC rozwaşalikwidacj� banku w Polsce...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "BK" 5...@p...goo
    glegroups.com

    : Wybacz ale generalnie rozmawiamy tu o pewnych podstawach wiedzy o
    : naszej bankowosci. Trudno rozmawiac powaznie na temat bankowosci jesli
    : poslugujesz sie informacjami dotyczacymi tego, ze PKO BP nie jest juz
    : w rekach naszego panstwa.

    Wybaczam. ;) W ogóle trudno rozmawiać, gdy się nie ma argumentów. :)

    IMO trudno rozmawiać dopiero wtedy, gdy rozmówca wie wszystko, ale
    łatwo wówczas, gdy [ów rozmówca] czegoś nie wie.

    W przedziale kolejowym siedzi dwóch rabinów. Po jakimś czasie dosiada się do
    nich inny pasażer, który po paru godzinach (nie wiem, dokąd pociąg jedzie,
    ale nie jest to ważne -- pewnie do Tybetu) pyta obu swych towarzyszy podróży:

    -- Obaj panowie są rabinami i nie mają panowie o czym ze sobą rozmawiać?
    W odpowiedzi słyszy z ust jednego z nich:
    -- Wie pan... Ja jestem rabinem, więc wszystko wiem. On też jest rabinem,
    więc też wszystko wie. Tak więc o czym my mamy ze sobą rozmawiać? :)

    : Wiesz ja rozumiem, ze ludzie nie odrozniaja Pekao od PKO ale jesli
    : mamy rozmawiac powaznie - to takie rzeczy powinny byc dla nas oczywiste.

    No... Dla mnie nie jest oczywiste, że Ty coś rozumiesz lub nie. ;)

    -=-

    Na wszelki wypadek -- ja mam na myśli to, co kiedyś nazywało się PKO bp,
    a teraz nazywa się PKO BP SA. :) Czy (albo raczej kiedy) Ty masz na swej
    myśli to samo, gdy rozmawiasz ze mną o PKO BP SA -- nie wiem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'