    From: <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: HYPERNOVA
    Date: 8 May 2002 10:09:16 +0200

    > Przepraszam, chyba 250 za dwa lata, ale za wpisanie do klubu jest 50zl.

    nie wiem jak karty wydawane przez banki, ale bezposrednio z DC kosztuje
    300zl/rok,warto sie skusic bo np: mimo to ze transakcje zagranicnze obarczone
    sa prowizja to po wszelkich przeliczeniach (w tamtym roku) za waluty wychodzila
    cena kantorowa. Poza tym nikt za granica dziwnie na nia nie patrzy ani nie
    oglada jej klika minut (zdarzylo mi sie to z paroma polskimi VC) dziwiac sie
    gdzie to wydali-no chyba ze to ja wzbudzalem podejzenia......