  • Data: 2006-06-29 06:58:53
    Temat: Re: Haker ukradł z konta 650 tys. zł, bank umywa ręce
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cyneq" <c...@n...com> napisał w wiadomości
    news:e7tpvk$ivd$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Robię kawałek programu, który "udaje" bank lokalnie (trzeba tylko nieco
    > oszukać przeglądarkę co do adresu i obecności certyfikatu). Zbieram hasła
    > jednorazowe (np. z listy mbanku) przez jakiś czas. Przy zrobieniu jednego
    > przelewu gość się nie zorientuje że saldo mu się naprawdę w banku
    > niezmieniło, a mam w ręku hasło które mogę użyć (z punktu widzenia mbanku
    > "pierwsze ważne z listy").

    Tak to działa w mBanku?
    W Pekao SA system banku losowo wskazuje nr kodu na liście który (kod)
    trzeba podać. To jest pewne utrudnienie bo:
    - musisz zażądać na swojej atrapie strony kod o jakimś konkretnym numerze
    - jak masz szczęście, to nie będzie on jeszcze zużyty, jeśli nie masz
    szczęście to właściciel konta dzwoni do banku, że go proszą drugi raz o ten
    sam numerek i sprawa wychodzi szybko na jaw.
    - potem musisz tyle razy inicjować wykonanie przelewu, aż w końcu
    bank trafi w twój numerek
    Wszystko oczywiście wykonalne, ale sprawa robi się bardziej upierdliwa
    i mniej pewna (element losowy zużyty-niezużyty).

    Miroo