  • Data: 2006-06-29 16:27:26
    Temat: Re: Haker ukradł z konta 650 tys.zł, bank umywa ręce
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Jednakze mimo tego jest ono prawdziwe.

    w takim razie uscisle ze pisze w kontekscie opisanego przypadku,
    w ktorym mamy do czynienia z trojanem zainstalowanym na komputerze
    klienta banku, wiec dalej jestem zdania, ze w takim przypadku
    nie widze przewagi trzymania pliku klucza u klienta nad haslami
    jednorazowymi

    wydaje mi sie ze podsluch klawiatury i dostep do napedow jest nawet
    prostszy niz zrealizowanie symulowanego polaczenia z bankiem
    w celu pozyskania jednorazowego kodu, w dodatku gdy ktos bedzie
    posiadal plik klucza i haslo bedzie go mogl uzywac dopoki beda wazne
    (np. poczeka sobie cierpliwie na moment kiedy na rachunku beda
    bardzo duze srodki)