eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji! › Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
  • Data: 2008-08-01 11:17:34
    Temat: Re: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g6u9nn$rgo$2@news.onet.pl...

    > Rysunek wyświetlany na ekranie też można przechwycić....
    no to ja pasuje, trza pozamykać konta ;p

    moje lukas i bgż bez tokena w miarę są bezpieczne,
    można przelać tylko do zdefiniowanych w banku odbiorców
    moje własne konta: mbank i polbank

    polbank raczej nie do sforsowania, zdefiniowane tylko do mbanku
    mbank wszystkie przelewy zdefiniowane oprócz polbank i emax/emaxplus
    zabezpieczone hasłem sms

    bzwbk - masz 200zł na koncie
    inteligo max 400zł na koncie
    ing - 0zł na koncie

    millenium siostry, już nie używam żeby nie było takich jaj w głównym wątku