    From: doniu <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Handel swiatowy spadnie o 9% w roku 2009
    Date: Tue, 24 Mar 2009 02:25:42 -0700 (PDT)

    > Ja mysle ze te przeidywania sa super-mega-hiper-optymistyczne. Spadki
    > sprzedazy w okresie Swiat Bozego Narodzenia dochodzily w Wilekiej Brytani w
    > grudniu do 30%. I dlatego spodziewam sie w sumie spadku rocznego w skali
    > calego roku 2009 na poziomie 20-30% i podobnie w roku 2010.
    >
    > Pester

    > `
    > end

    zaprawde powiadam Wam- "nie idzcie tą drogą,nie idźcie tą drogą",
    troche przypominasz mi tego Pana Pester,
    ciagle posylasz przedruki, ktore chyba wiekszosc czytala,
    podobno nie grasz na gieldzie,
    wszyscy wiedzą ze jest zle, ale teraz mamy ODBICIE,
    i gdyby ktos sie wczuwal w te prognozy dzisiaj ktore ciagle snujesz to
    nei zarobilby grosza,
    tylko siedzial w czarnym plaszczu na czarnej lawce i palil ciemne
    cygaro,
    usmiechnij sie i zaloz sobie konto w jakims DM,
    wtedy zrozumiesz czym tutaj wszyscy sie interesuja i emocjonuja
    pozdr