  • Data: 2002-08-13 10:53:42
    Temat: Re: Hasla i dostep online do bankow w USA
    Od: Rafal Podeszwa <r...@U...chem.uw.edu.plTO> szukaj wiadomości tego autora

    AP wrote:

    > Mam konto w Bank Of America. Wystarczy jedno haslo (nie ma tokenow ani
    > hasle jednorazowych). Ciekawostka jest to, ze wlasciwie nie ma czegos
    > takiego jak polecenie przelewu. W BofA po pierwsze platnosci mozna
    > dokonac tylko na rzecz instytucjii a co ciekawe jesli nawet robisz to
    > przez internet nie znaczy ze "przelew" pojdzie droga elektroniczna.

    Hmm, bardzo to ciekawe. To co robisz, jesli masz rachunki w dwoch
    bankach i chcesz z jednego "przelac" srodki do drugiego? Wysylasz czek?

    Oni tam maja tez chyba cos takiego, jak Automated Clearing House (ACH).
    Wydawalo mi sie, ze z opisu tej obslugi online wynikalo, ze oni z tego
    korzystaja.

    Pozdrawiam

    Rafal