  • Data: 2002-08-13 10:46:59
    Temat: Re: Hasla i dostep online do bankow w USA
    Od: Rafal Podeszwa <r...@U...chem.uw.edu.plTO> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Jeśli w USA można mieć konto za darmo (niech mnie ktoś poprawi jeśli się
    > mylę) i jest ono ubezpieczone to mimo wszystko jest to dla klienta
    > bezpieczniejsze. W Europie jest tendencja do fascynacji technologiami -
    > klienta się zabezpiecza. Ale w razie wyparowania pieniędzy przy użyciu np
    > prawidłowego hasła i odpowiedzi z tokena to klient ma problem. Dlatego IMHO
    > dla klienta jest to gorsze.

    To znaczy, ze jesli ktos podslucha mi haslo trojanem w USA i pieniadze
    wyparuja, to bank pokryje straty? Nie chce mi sie wierzyc. Bank przeciez
    powie, ze to nie jego wina, tylko moja. A nawet, jesli, to przeciez
    ubezpieczenie kosztuje. To nie oplaca im sie wprowadzac lepszych
    zabezpieczen, zeby placic nizsze ubezpieczenie?

    Pozdrawiam

    Rafal