    From: "tp" <t...@d...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hasla i dostep online do bankow w USA
    Date: Tue, 13 Aug 2002 21:34:04 -0400

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    news:MPG.17c3073865fd4f6b989698@news.dallas.sbcgloba
    l.net...
    > In article <3...@U...chem.uw.edu.plTO>, rafpo-dated-
    > 1...@U...chem.uw.edu.plTO says...

    > Tiaaaa...... sredniodostepne dla przecietnego smiertelnika. :)
    > Tak...dokladnie...wystawiam sam sobie czek i IDE do tego drugiego banku.

    W ramach udogodnien mozna jeszcze ten czek do tego drugiego banku
    przeslac poczta...

    Transfer pomiedzy rachunkami mozna tez zrobic za pomoca tzw. "wire",
    czyli naszego typowego przelewu. Ale ta przyjemnosc kosztuje $20-40,
    i do tego musisz pofatygowac sie do banku, zeby podpisac zlecenie.
    Albo wydrukowac je, podpisac i wyslac do banku poczta.

    Niektore banki umozliwiaja jeszcze zrobienie "linka" pomiedzy rachunkiem
    danej osoby w danym banku, a rachunkiem tejze samej osoby w innym.
    Zlecenie przelewu mozna wtedy zlozyc telefonicznie, a banki rozliczja sie
    miedzy soba wlasnie przez ACH (czyli przez elektroniczna forme czeku).
    Niestety, taki przelew trwa do 5 dni roboczych, czyli w praktyce tydzien.

    Pozdrowionka
    Tadeusz